Joni Lähteenmäki valittu SDP:n kuntavaaliehdokkaaksi Turussa

04.06.2020

Nimettyjen ehdokkaiden joukossa sosiaalityöntekijä, VTM Joni Lähteenmäki on vaikuttanut aikaisemmin Vihreissä, toimien mm. opetuslautakunnassa, liikuntalautakunnassa ja viimeksi Lukio- ja ammattiopetusjaostossa:

"On mukavaa palata juurilleen, kiitoksia mahdollisuudesta päästä rakentamaan yhdessä Turkua, jossa jokaisesta pidetään huolta. Olen innoissani mahdollisuudesta olla SDP:n kuntavaaliehdokas Turussa toukokuussa 2021.

Lapsuuteni ja nuoruuteni olen asunut Runosmäessä ja Turussa olen asunut aikuisuuteni. Koulutukseltani olen sosiaalityöntekijä (VTM). Pitkä työhistoriani ihmisten parissa on kertynyt sote-sektorilta, niin julkiselta kuin yksityiseltä puolelta yli kahdenkymmenen vuoden ajalta

Yhteiskunnallisesti olen aina ollut kiinnostunut sosiaalisesta oikeudenmukaisuudesta ja siitä että jokaisesta pidetään huolta. Turussa olen ollut kuntapolitiikassa mukana vuodesta 2008 Vihreiden kautta, jo silloin vuonna 2008 pohdin vahvasti SDP:n liittymistä, mutta nähtävästi ihmisen pitää kulkea erilaisia polkuja elämässään tullakseen takaisin lähtöpisteeseen.

Tällä hetkellä olo on kuin olisin palannut kotiin. Rakennetaan yhdessä Turusta taloudellisesti, sosiaalisesti ja ympäristöllisesti parempi paikka meille kaikille" sanoo Joni Lähteenmäki.

Julkaistu: https://www.sdpturku.fi/fi/ajankohtaista/uutisia/turun-sdp-n-ensimmaisella-listalla-23-tulokasta

Luo kotisivut ilmaiseksi! Tämä verkkosivu on luotu Webnodella. Luo oma verkkosivusi ilmaiseksi tänään! Aloita